Newsflash

Izdavaštvo plakata izazov je za svaku muzejsko-galerijsku instituciju. Rješenja nas ponekad iznenade svojom inovativnošću, zanimljivim načinom ilustriranja zadanog projektnog zadatka ili se jednostavno sadržaj i oblikovanje uklapa u suvremene trendove. Na ovoj stranici želimo Vas informirati što je na ovom području objavljeno zanimljivo, a vi ćete nam javiti kako Vam se dopada, što mislite o tome...

SITE_Jumbo_BJ_1_web
SITE_Jumbo_BJ_1_web
SITE_Jumbo_BJ_1_web
SITE_Jumbo_BJ_1_web
SITE_Jumbo_BJ_2_web
SITE_Jumbo_BJ_2_web
SITE_Jumbo_BJ_3_web
SITE_Jumbo_BJ_3_web
SITE_Jumbo_BJ_4_web
SITE_Jumbo_BJ_4_web
SITE_Jumbo_BJ_5_web
SITE_Jumbo_BJ_5_web

U dosadašnjoj praksi komunikacije tema Međunarodnog dana muzeja, iako je plakat bio osnovno sredstvo promocije, nikada nije tom prigodom tiskan jumbo plakat. U 2015.-oj jumbo plakat je bio dio promotivnog projekta kao performance za tv-spot. Na plakatu je otisnut tekst „Muzeji za održivo društvo“ u tipografiji Croatica (svako slovo ima crveni ili plavi kvadratić), čije autorstvo kao i cijeli projekt potpisuje Boris Ljubičić.