HR | EN
fraza ključna riječ
autor ISBN / ISSN medij jezici
godina izdavač grad
naslov predmetnice vrsta publikacije
 
fraza ključna riječ
autor naslov pregledavanje prinova
izdavači medij
vrste teme
 

GRAPHIC LOGO DESIGN 7 / edited by B. Martin Pedersen. - New York : Graphis, 2008. - 272 str. : ilustr. u boji ; 30 cm

Index.
ISBN 1-932026-03-7

"Graphis LogoDesign" tematski je godišnjak posvećen prezentaciji rada grafičkih dizajnera o temi loga. Publikacija je jedno od specijaliziranih izdanja u kojemu se prezentiraju, po izboru Uredništva godišnjaka, najbolji radovi grafičkog dizajna u svijetu. Publikaciju uređuje B. Martin Pedersen u ime Graphis Journala, najrespektabilnijega međunarodnog časopisa za vizualnu komunikaciju. Objavljivanje radova u izdanjima toga američkog časopisa s najduljom tradicijom (od 1944.) velika je čast i priznanje svakomu grafičkom dizajneru, bez obzira na temu godišnjaka kojoj je posvećen (plakati, novi talenti, dizajn, fotografija, logo, industrijski dizajn, promocija) jer objavljivanje podrazumijeva da je rad nagrađen zlatom ili se, pak, odnosi na manji broj njih, s platinom. U LogoDesign 7 objavljeno je više radova Studija International, među kojima je i novi logo MDC-a, logo Ministarstva kulture RH, logo Hrvatskoga dizajnerskog centra te još nekih drugih institucija i firmi, pa su se tako oni našli uz bok drugih međunarodno poznatih radova, među kojima je i logo svima poznate Coce Diet, Joe-a Duffy's Poor-a, logo Saks Fifth Avenue Michaela Bieruta i Pentagrama, radova Gary Anderson's Sustainable Designa, koji je dizajnirao znak za recikliranje itd. Uz katalog logotipova poredan po temama (oglasi, arhitektura, ljepota, poduzeća, vladine institucije, muzeji / galerije, muzika, ples) publikacija ima i nekoliko tekstova komentara poznatih dizajnera koji govore o svom pristupu oblikovanju loga, indeks s kratkim objašnjenjima objavljenih radova i adresar dizajnerskih poduzeća. (Tončika Cukrov)



Pogledaj zadnje prinove



Datum zadnjeg ažuriranja: 2. svibnja 2016.