HR | EN

2022

Autor/i Radovanlija Mileusnić, Snježana
napomena Bibliograf. bilj. uz tekst.- Summary
predmetnice Hrvatska; Marketing; Muzejska izdavačka djelatnost; Izdavačka djelatnost hrvatskih muzeja i galerija (izložba)
Medij Tiskana građa
Vrsta publikacije Stručni članak
Lokacija Knjižnica MDC-a
Matična publikacija Informatica Museologica.- , 53 (2022). Str. 189 - 192
puni tekst https://hrcak.srce.hr/303939

Sažetak

Već sama činjenica da se kumulativna izložba muzejskih publikacija na Interliberu kontinuirano održava već četiri desetljeća upućuje na potrebu muzeja da njihovi nakladnički proizvodi budu viđeni izvan muzejskih prodavaonica ili pultova. Organizacija stručnoga skupa Kako postati vidljiv(iji) – promidžba i marketing muzejskih publikacija, odaziv brojnih predavača i sudionika, potreba za međumuzejskom razmjenom iskustava te pozorno slušanje savjeta teoretičara, knjižara i dizajnera potvrdili su zasad jedino što je jasno vidljivo – muzejska knjiga ne dobiva toliko publike koliko zaslužuje, muzejska je knjiga tu, ali je nevidljiva.



    Datum zadnjeg ažuriranja: 10. ožujka 2025.